De Super Tiebreak is begonnen – welk logo serveert de winst binnen?


Na een creatieve rally van ideeën, schetsen en feedback, zijn we aangekomen bij het matchpoint van dit traject: de stemronde voor het nieuwe logo van NRC De Wiltsangh!

Vanuit het bestuur is er een voorselectie gemaakt en presenteren we deze drie logo’s die allemaal iets uitstralen van wie we zijn — sportief, betrokken en met een knipoog. Maar er kan er natuurlijk maar één écht in de clubkleuren komen te staan.


En daar komt geen Hawk-Eye aan te pas. Jij maakt de call.


Dus:
👀 Bekijk de drie finalisten
📖 Lees kort wat ze voorstellen
✔️ En stem op jouw favoriet

Of je nu kiest met je hart, je oog voor design, of gewoon omdat er een lekker swing in zit — jouw stem telt.


Game, set, logo.

Stemmen kan tot31 mei 2025.
Het winnende logo wordt feestelijk onthuld tijdens de
ALV in juni.


Na de stemming krijgt het winnende logo nog een laatste topspin, zodat het helemaal klaar is om te shinen op de website, shirts en socials.


Met sportieve groet,
Het bestuur van NRC De Wiltsangh

Logo 1

Dit logo toont een abstracte sporter in actie, die met een racket een bal slaat. De speler is uitgevoerd in blauw, met een gele penseelstreek als achtergrond die zorgt voor dynamiek. De naam van de vereniging, NRC de Wiltsangh, is subtiel verwerkt in de penseelstreek. Het geheel oogt sportief en energiek, met een duidelijke verwijzing naar racketsporten.

Logo 2

Dit logo bestaat uit een ronde vorm met de kleuren blauw en geel. De vorm doet denken aan een tennis- of padelbal. In het midden staat in hoofdletters "NRC", met daaronder "De Wiltsangh" in een kleiner lettertype. Het logo is strak en eenvoudig vormgegeven, met een krachtig en herkenbaar silhouet dat de identiteit van de vereniging helder uitdraagt.

Logo 3

Dit logo toont een silhouet van een speler die klaarstaat om een bal te serveren. Op de achtergrond staat een grote gele bal, die het geheel dynamiek en herkenbaarheid geeft. De naam van de vereniging “NRC De Wiltsangh” staat prominent weergegeven in grote blauwe letters, met daaronder in het geel de tekst “Since 1975”. Het logo is strak en minimalistisch, en valt op door zijn rustige vormtaal en directe herkenbaarheid.